Szerzők

BlogÓl - Ahol az én piciny blogom lakozik

Ez a blogom egy rövid kivonata, illetve nem rendszeresen karbantartott másolata. Az eredeti itt található: http://blog.konquer.org/

HTML

Friss topikok

Archívum

2007.11.08

2007.11.08. 00:00 | Konquest | Szólj hozzá!

Gondolatok az egyetemről. Ugyanis most itt ülök, még van kb fél órám, hogy kezdődjön a Bevezetés a programozásba nevű matematika órám, és nincs jobb dolgom, mint hogy írom a blogom. A mai nap vegyes. Optimistán nézve: Már csak egy előadás van hátra, a lineáris algebrát értem, jó ZH-t írtam belőle, és messze nem fogok belőle megbukni, talán még le is vizsgázok. A matalap ZH-m is még jó lehet, feltéve, ha sikerül a következőt 22 pontosra írni legalább. A mostani alapján, ha kicsit jobban odafigyelek, akkor ez menni fog, mert most is meglett volna, ha nem mindjárt  második sorban elvétek egy komoly elírást. Kicsit pesszimistábban: Csak lineáris algebrából nem bukom meg, és még este 8-ig ülhetek egy előadáson. De hát ez van. Hülyeségeken ma is gondolkodtam, meg hülye viccek is jutottak bőven az eszembe, de asszem ezekkel inkább nem a blog-olvasókat terhelem. Inkább csinálok majd egy külön oldalt neki, aztán ha valaki oda megy olvasni, az már vessen magára. Apropó, mit vet a kövér paraszt? Nagy árnyékot. Remélem ezek után támogatod, hogy külön oldalon írjam a többi hasonlót.  Inkább most valami hasznosat írok. például bebizonyítottam, hogy nem vagyok hülye :-) A bizonyítás nagyon egyszerű, megosztom veletek is. Ugyanis a Bevmat tanárunk azt mondta, hogy a bevmat ZH olyan dedós szinten van, hogy azt minden hülye megírja kettesre. De én nem így tettem, tehát nem vagyok hülye. :-) És leszűrtem, hogy továbbá a csoportom 90 %-a még annyira sem volt közel a ketteshez, mint én, tehát ők még annyira sem hülyék, mint én. Ja, és Zsolt: A Nórival negyed négyig beszéltél MSN-en, így esélyt sem hagyván arra, hogy bejöjjön infótörténetre... Most hogy fogsz új rekordot dönteni? Komoly dolgokat asszem majd csak a következő alkalommal fogok bejegyezni ide, Linalg és Matalap Gyak után valahogy nincs erőm gondolkozni. Ígérem, legközelebb értelmesebb bejegyzés születik. Addig is minden jót, megyek órára. Üdv.: Konquer

A bejegyzés trackback címe:

https://blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr87231753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása