Szerzők

BlogÓl - Ahol az én piciny blogom lakozik

Ez a blogom egy rövid kivonata, illetve nem rendszeresen karbantartott másolata. Az eredeti itt található: http://blog.konquer.org/

HTML

Friss topikok

Archívum

Elsőő

2007.11.05. 00:00 | Konquest | Szólj hozzá!

Nos, útjára indítottam saját kis blogomat. Hogy miért is tettem így? Az bizony hosszú történet. Mostanában rengeteg blogot látok, és egyik sikeresebb a másiknál. Például a rosszpcjatekok.blog.hu (amelyet jómagam is rendszeresen látogatok) már a TV-ben is többször szerepet kapott, de más blog oldalak is, mint példáula  "tékozló homár" is nagy népszerűségnek örvendenek. Nos, mível tisztában vagyok vele, hogy énnekem sem ilyen jó ötleteim, sem ilyen jó fantáziám nincs egy blog vezetéséhez, így már most sejtem, hogy továbbra sem én leszek a legolvasottabb. És hogy akkor mégis miért indítom el? A kérdés jogos. Alternatív magyarázat lehetne az is, hogy ez az egyetlen blog oldal, amit a google megtalál a paralelpipedon kifejezésre rákeresve is, bár ez gondolom nem sokakat izgat. Viszont az már sokkal jobb érv lenne, hogy olyamivel foglalkozom, és olyan összeállításban, amivel mások és máshol egyáltalán nem. Persze ennek lehet, hogy az az oka, hogy ez senkit sem érdekel, de hát az nem baj. Legfeljebb olyan lesz a blogom, mint az absztakt festmény - értelmetlen, de bármit rá lehet mondani. Amúgy meg számítani kell, hogy a fárasztó vicceket  atechnikai hírekkel fogom majd vegyíteni, néha megemlítem a macskámat, továbbá nyavajgok a közelgő, vagy nem rég írt ZH-k miatt. De azért mindezek mellet kgyekszem majd olyan témákat is felrakni, amelyek mondjuk érdekelnek valakit. Ha jobbat nem találok, akkor az időjárást. Bár remélhetőleg túraképekkel is szolgálhatok majd, amelyek ugyanazt ábrázolják, mint az időjárási felvételek, csak nem felülről nézve, és nem olyan kicsiben. Meg még van egy csomó ötletem, hogy miről is fogok írni, vagy legalábbis, hogy miről kellene, úgyhogy már csak idő, lustaság, és kedv kérdése, hogy hogyan alakul. Addig is üdvözletem: Konquer

A bejegyzés trackback címe:

https://blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr22231757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása